• COL·LOQUIAL DELS MITJANS DE COMUNICACIO, ELS

    BASSOLS, MARGARIDA EUMO EDITORIAL Ref. 9788497663229
    Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    L'objectiu d'aquesta obra és acostar el col·loquial mediatitzat, un registre nascut al segle XX gràcies a la proliferació dels mitjans de comunicació audiovisuals, als estudiants, als professionals de la ràdio i la televisió, i a tots aquells qui senten un interès viu per la llengua.A diferència de ...
    Ancho: 10 cm Largo: 10 cm Peso: 325 gr
    Per confirmar
    25,00 €
  • Descripció

    • Encuadernacion : MobilPocket
    • ISBN : 978-84-9766-322-9
    • FechaEdicion : 01/09/2009
    • AñoEdicion : 2009
    • Idioma : Catalán
    • Autores : BASSOLS, MARGARIDA
    • NumeroPaginas : 272
    • Coleccion : LLENGUA I TEXT
    L'objectiu d'aquesta obra és acostar el col·loquial mediatitzat, un registre nascut al segle XX gràcies a la proliferació dels mitjans de comunicació audiovisuals, als estudiants, als professionals de la ràdio i la televisió, i a tots aquells qui senten un interès viu per la llengua.A diferència de l'oralitat més espontània, la llengua oral dels mitjans de comunicació sol partir d'una elaboració prèvia i sovint disposa d'un suport escrit; per això presenta solucions extretes del col·loquial real, però també del model de llengua escrita dels mitjans i de la literatura.Setze especialistes en la matèria -M. Bassols, O. Bladas, J. A. Castellanos, N. Faura, A. Ferre, T. Lleonart, M. Massanell, I. Muñoz, D. Paloma, M. A. Puigròs, . Rico, L. Santamaria, M. Segarra, G. Torra, A. M. Torrent i M. Truyols- ofereixen una anàlisi sincrònica del col·loquial dels mitjans audiovisuals. En descriuen les característiques més rellevants i n'aporten un seguit d'exemples extrets d'una gran varietat de formats i programes: sèries de ficció, anuncis publicitaris, magazins, retransmissions esportives, espais d'entreteniment, pel·lícules i tertúlies.